piątek, 4 maja 2012

Niespodziankowy narzutko-kocyk


 
Rozpoczęłam zmagania z prezentem ślubnym dla moich bliskich znajomych.

Będzie to niespodziankowy narzutko-kocyk z CZARNEJ bawełny. Dziergam go ściegiem siateczkowym w celu uzyskania WZORU, o którym na razie nie mogę nic napisać. W końcu ma to być niespodzianka :)


W miarę jak będzie przybywać narzutko-kocyka postaram się umieszczać zdjęcia i opisywać zmagania :)

Póki co zrobiłam już około 10 rzędów (szerokość 60 kratek).
 

Wzór rozpisany mam na wysokość 120 rzędów - dużo pracy przede mną :)

Ślub 9 czerwca mam nadzieję, że uda mi się ukończyć niespodziankowy narzutko-kocyk :)

2 komentarze:

  1. Ile to pracy! sama chciałabym coś takiego mieć, super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. praca ze wzorem siateczkowym jest prosta i przyjemna! proponuję spróbować :)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!