wtorek, 19 czerwca 2012

dziergałam dziergałam i wydziergałam ...

... niespodziankowy narzutko-kocyk


Dziś już wiem, że takie oto dziergadełko przypadło nowożeńcom do gustu i że znaleźli dla narzutko-kocyka również inne ciekawe zastosowania!
ach sama radość tworzenia
 




A co do samego narzutko-kocyka. Zdążyłam go wydziergać dosłownie w ostatniej chwili. Cała ta przygoda z włóczką była dla mnie niezłą nauczką. Na 100% byłam pewna, że brakujące motki uda mi się dokupić a tu ... niespodzianka.


WNIOSEK: Zanim rozpoczniesz dzierganie upewnij się że masz wystarczająco dużo włóczki !!!


Dla nowożeńców całą niespodzianką  miał być oczywiście napis

METALLICA 

- w końcu są fanami :)

Wzór siateczkowy nadaje się do tego typu robootek idealnie. Aby dobrze (i szybko) rozpisać schemat skorzystałam z programu do haftu krzyżykowego - jak dla mnie super sprawa :)

aha ... miniony tydzień również upłynął dziergająco - ale o tym innym razem!

dobrej nocy i poranka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!