sobota, 7 lipca 2012

Taki oto wieszaczek na ubranka

Małe dziecięce ubranka wymagają ładnego wieszaka. To oczywiste!
Już czas jakiś szukałam fajnego pomysłu na ciekawy wieszaczek aż w końcu go znalazłam!
Stało się tak za sprawą pewnego projektu, który kotłuje mi się po głowie i szuka sposobu na realizację. Otóż wybrałam się ostatnio do biblioteki (właśnie w celu choć częściowej realizacji tego mojego zamysłu) i natrafiłam na książkę Lesley Stanfield SZYDEŁKOWANIE DLA POCZĄTKUJĄCYCH.
Autorka pokazuje  jak krok po kroku wykonać takie dziergadełko - wszystko dokładnie opisane i pokazane na zdjęciach. A najważniejsze, że do wykonania tego wieszaka potrzebna jest umiejętność dziergania jedynie oczek łańcuszka i półsłupków :)
Poza tym potrzebny jest oczywiście wieszak, trochę watoliny na wypełnienie, włóczka - ja użyłam akrylowej i wstążeczka do ozdoby, szydełko, dobre chęci i rzecz jasna wolne kilka chwil!
I zaczynamy oczywiście od oczek łańcuszka - a ma ich być nieparzysta liczba uzależniona od wielkości wieszaka. Dziergamy następnie prostokąt na tyle długi na ile szeroki jest wieszak. Na zakończenie przekładamy przez środek dziergadełka haczyk wieszaka i znów za pomocą półsłupków łączymy boki.





Miłego weekendu!

4 komentarze:

  1. ojejku jaki śliczny wieszaczek :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł, wiesz właśnie mam kilka wieszaków takich drucianych z pralni i myślę, jakby je przystosować :) to może być dobry pomysł dla nich!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na takich druciakach ładnie mogą wyglądać ażurki :)warto spróbować!

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!