wtorek, 30 października 2012

mała forma ...

... kolejne wyzwanie



 ... kolejne dziergadełko



tym razem popełniłam etui z sową na karty przeróżne
etui ma wymiary ok. 9 cm x 7 cm (plus karabińczyk)
 

 i powstało na bazie granny square



aby było prostokątne dwa ostatnie rzędy przerobiłam tylko z dwóch stron kwadraciku.

A tak w ogóle to ostatnio zakochałam się w "skłerach" i mam nadzieję, że niedługo uda mi się pochwalić innymi dziergadłami ze "skłerami" w roli głównej.

A tym czasem życzę miłego popołudnia

 


2 komentarze:

  1. Świetne etui z sową.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu małej formy w Szufladzie i życzę powodzenia.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej dawno mnie tu nie było a tu o rettty takie fajowe rzeczy - te etui jest superowe



    to ja anonim

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!