poniedziałek, 14 stycznia 2013

Anioł z sercem

Witam wszystkich serdecznie w nowym roku - szczegónie ciepło nowych obserwatorów robootkomanii ( ;
U mnie nowy rok zaczął się dość roootkowo - powstały m.in. dwa kocysie! Ale dziś nie o kocysiach.

Chyba każdy handmandowiec ma w swojej kolekcji jakiegoś mniejszego lub większego Anioła. Nadszedł czas i na mnie.



To mój pierwszy Aniołek "3D" (i myśle, że nie ostatni - bo pomysły na kolejne w głowie już są).
Aniołek to kombinacja półsłupków, półsłupków nawijanych i półsłupków rakowych, nić Kaja i szydełko 1.25 mm.
Serduszko powstało wg wzoru stąd.
I Anioł w obiektywie:





Jak widać na fot. 3 łączenie rzędów wyszło mi kiepsko - nierówne i takie jakieś bleee - ale to przecież mój pierwszy Aniołek ( ;

Oczywiście zgłaszam mojego Anioła z sercem do Szufladowego wyzwania:

Ściskam mocno!

7 komentarzy:

  1. prześliczny aniołek :) poszerzaj swoją kolekcję koniecznie o te dobre duszki :) dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  2. uroczy!
    jestem pod wrażeniem:)
    super Ci wyszedł:)
    podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anioł jest przepiękny mi się podoba pozdrawiam :)
    zapraszam na mój blog http://stokrotka75.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny aniołek ,takiego jeszcze nie widziałam.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. niezłą ma fryzurę

    OdpowiedzUsuń
  6. takiego Aniołka tylko dobry człowiek może zrobić,kocham Cię człowieku!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne dzieło!!!
    Dobrze, że nie ostatni, miło się ogląda takie cuda!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!