sobota, 26 stycznia 2013

Serce, serduszko

Dziś chciałabym Wam pokazać jak w kilka chwil zrobić małe serduszko.

Potrzebne nam będą:

  • niewielka ilość włóczki w wybranym kolorze
  • dowolnej wielkości szydełko (im mniejsze, tym mniejsze będzie serce)
  • nożyczki



Sploty:

No to zaczynamy. Robimy magiczne kółeczko i dziergamy 2 o.ł., 3 sł., 3 psł.n., 2 o.ł., 3 psł.n., 3 sł., 2 o.ł., o.ś. Foto poniżej przedstawiają poszczególne kroki.









Odcinamy włóczkę i przeciągamy jej koniec przez oczko z szydełka bez zaciskania.

Pierwszy ściągamy koniec od magicznego kółeczka - na zdjęciu powyżej oznaczony 1. Dopiero później nitkę oznaczoną 2.

I oto mamy gotowe serduszko ( :



Ściskam,



10 komentarzy:

  1. zapisuję sie na ten fotokurs



    to ja anonimka

    OdpowiedzUsuń
  2. Super te serduszka ! Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zapraszam do dziergania ( :

      Usuń
  3. Dziękuję bardzo za wyczerpujące wskazówki. Nawet ja, bardzo marny "szydełkowicz" odniosłam sukces :) no i moje serduszko przypomina serduszko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za kursik mam serduszko, a za chwilę będzie ich więcej. Dla utrwalenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za (u)okazane serce ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!