środa, 27 marca 2013

Czapki

U mnie ostatnio czapkowo. Dziś chcę pokazać dwie - robione na zamówienie.
Pierwsza - w kolorze grafitowym, z mieszanki bawełny z akrylem. Dziergana na okrągło z półsłupków i słupków, ozdobiona kwiatuchem. Jest delikatna i bardzo miękka! Do kompletu mitenki i mały kwiatuszek w sam raz na broszkę :)























Druga czapka to niezła przeprawa. Mieszanka bawełny z poliestrem! Włóczka pięknie prezentuje się w motku, ale na szydełku ... Jednym słowem to włóczka dla bardzo cierpliwych!
Czapka dziergana splotem mitenek DzIuRy aZurY.
Tak czy siak, z czapki w rezultacie jestem zadowolona - miała być elegancka i chyba taka wyszła :)























Pozdrawiam wiosennie :)
SylFia SzB



8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mam nadzieję, że pięknie zdobią głowy właścicielek :)

      Usuń
  2. Fantastyczne, jestem pewna, że się bardzo spodobają, ale mam nadzieję, że założą dopiero pod koniec roku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Sądząc po zdjęciach Misia Terrego u Ciebie już wiosennie. Tam gdzie pojechały czapule niestety zima szaleje i w ogóle nie odpuszcza brrry :(

      Usuń
  3. Piękne czapki! Praca nad tą drugą z włóczki ciężkiej w obróbce opłacała się, możesz być z siebie dumna i zadowolona, bo efekt jest powalający. Wykonałaś ją przepięknie. Baaaaaaardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi ogromnie, że czapka się podoba : )

      Usuń
  4. Piękne!!!
    Natchnionych Świąt Zmartwychwstania Pańskiego!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo elegancka! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!