wtorek, 23 kwietnia 2013

raglanowy

Myślałam, dumałam i w końcu wydziergałam szaro-turkusowy sweterek raglanowy - nawet się rymuje ;)


Sweterek to prosta kombinacja półsłupków nawijanych przerabianych albo normalnie albo za jedną nitkę oczka poprzedniego rzędu. Poza tym do wykonania ściągaczy wykorzystałam słupki dziergane od tyłu i od przodu - o tym rodzaju splotu szerzej napiszę już wkrótce :)


Do robootki wykorzystałam włóczkę YarnArt Jeans.
Bardzo miło i przyjemnie się z niej dzierga :)
Na dziecięcy rozmiar 92 zużyłam 3 motki - 2 szare i 1 turkusowy.


Sweterek zapinany jest  na springi - po dwa z każdej strony.
W rzeczywistości służą one jedynie do ozdoby. Bez problemu sweterek wkłada i zdejmuje się bez ich rozpinania.




































Mimo, że w projekcie jest kilka rzeczy do poprawienia to mogę powiedzieć, że jestem z siebie zadowolona. 

Usterki do poprawienia oczywiście w przyszłości w kolejnym sweterku - tym razem strasznie byłam ciekawa efektu i nie chciało mi się pruć, by cokolwiek poprawiać.





Pozdrawiam,
SylFia SzB

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Zapraszam do siebie po odbiór wyróżnienia:) madebymalii.blogspot.com

      Usuń
  2. Nic nie pruć, żadnych zmian! Fenomenalny ten sweterek! Bardzo pomysłowy i kolory cudnie współgrają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. idealnie dopasowałaś kolory, jestem zachwycona :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuję dziewczyny za Wasze miłe komentarze :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!