poniedziałek, 3 czerwca 2013

Muffinki z rabarbarem

Moje pierwsze w życiu muffinki.
I to z rabarbarem :)


Rabarbar przywołuje wspomnienie dzieciństwa ... Chyba nie tylko u mnie?
Z cukrem smakował najlepiej :)


Przepis na muffinki skomponowałam porównując kilka przepisów z internetu z posiadanymi w domu produktami :)




I tak oto dobrałam składniki:

  • 250 g mąki
  • 2 płaskie łyżeczki proszku do pieczenia
  • pół łyżeczki sody oczyszczonej
  • pół szklanki cukru - kolejnym razem dam więcej ;-)
  • 1 szklanka mleka
  • 2 jajka
  • 100 g roztopionego masła
  • rabarbar wg uznania
Następnie w jednym naczynku wymieszałam wszystkie składniki sypkie, w drugim wszystkie "mokre". Potem te "mokre" wlałam do sypkich i delikatnie wymieszałam. 
Rabarbar obrałam, pokroiłam w grubsze plasterki, oprószyłam mąką i dodałam do ciasta. 
Muffinki piekłam około 15 min. w 200 stopniach.  

Oczywiście rabarbarowym muffinkom towarzyszyła nowa robootka. 
Żółta, kwiecista serwetka w sam raz na letnie popołudnia spędzane przy czyś słodkim i miłym :)
 


...

Na robootkomaniowym FB dodałam zdjęcia kamizelek, które zapomniałam ze sobą zabrać w "weekendową podróż". 
...


Ściskam,
SylFia SzB

2 komentarze:

  1. No tak podane muffinki to nic tylko wcinać ;) Ślicznie komponują się z serwetką ;) zapraszam na mojego bloga i zostaw po sobie ślad ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam... Uwielbiam kwaskowatość rabarbaru w słodkim cieście :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!