niedziela, 22 września 2013

Bluzeczka Wspomnienie Lata

Jesień już i za oknem i w kalendarzu,
a więc dobry czas by powspominać lato :)

Na przykład szydełkową bluzeczką!

Bluzeczkę rozpoczęłam dziergać jeszcze latem - stąd wspomnienie lata


ale myślę, że kolory też nieco letnie - szczególnie ten miodowy :)

Bluzeczka to głównie słupki. Góra, dół i rękawki wykończyłam półsłupkami nawijanymi dzierganymi na półsłupkach nawijanych [tu o tym pisałam - patrz pkt. 8].


Pionowe paseczki powstały prawie tak samo z tą tylko różnicą, że półsłupki nawijane dziergałam wokół zwykłych słupków.

Całość wydziergana z włóczki alize forever szydełkiem 2.0 mm, ozdobione maleńkimi drewnianymi guziczkami-kwiatuszkami.


Włóczkę forever poznałam czas jakiś temu dziergając sukienkę - dla siebie. Ale na ten temat innym razem ;) O włóczce mogę powiedzieć, że jest miła i przyjemna w dzierganiu, używaniu i praniu. Jak na akryl robootka nie rozciąga się i nie odkształca, zobaczymy jak będzie z mechaceniem :)
Na bluzeczkę zużyłam cały motek w kolorze białym i po prawie całym złotym i zielonym - a bluzeczka jest w dziecięcym rozmiarze 98! Z tym, że bluzka jest cała z włoczkożernych słupków :)

Za oknem zimny wiatr więc w kolejnym poście będzie o ciepłym kubraku a' la Janko Muzykant!
Ściskam
SylFia SzB

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!