niedziela, 16 sierpnia 2015

Zmiany, odmiany i inne przemiany

Pojawiam się po dłuższej nieobecności. Nie znaczy to, że robootkowo nie działo się nic. Wręcz przeciwnie - działo się. Powstało kilka mniejszych i większych dziergadełek, kilka opisów i dużo, dużo pomysłów. Brakowało mi tylko jakiegoś magicznego impulsu, który by zmotywował mnie do pisania.

W ubiegłym tygodniu uczestniczyłam w szkoleniu związanym z zakładaniem i prowadzeniem bloga. Prowadząca z dużym pokładem wiedzy, popartej doświadczeniem i grupa pań, które tak jak ja szukały odpowiedzi na różne pytania, a to techniczne, a to związane z innymi aspektami prowadzenia bloga.
I stąd głównie zmiany, odmiany i przemiany.
Na początek delikatne zmiany wizualne. Ciągle nad tym pracuję i wiele się jeszcze na moim blogu zmieni.


Proszę trzymajcie za mnie kciuki!
Ściskam,
Sylwia

3 komentarze:

  1. Blog wygląda świetnie :). Fajnie, że zdecydowałaś się na zmiany, ja póki co dopiero kombinuję i szukam jak najwięcej pomysłów i podpowiedzi na zmiany blogowe.
    Trzymam kciuki i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie tu, tak łatwiej się poruszać poblogu

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!