wtorek, 6 października 2015

torba SOWA

Huu huu




Mój pierwszy szydełkowy projekt torby.
Torbę dziergałam na zamówienie według którego miała być "torbą sowią".
I tak oto mi to wyszło.






Torba dziergana "na okrągło" w całości półsłupkami luźnymi.
Tak się złożyło, że jeszcze nie pisałam o tych półsłupkach. Ale dziś też nie napiszę. Mam nadzieję, że mi wybaczycie. W planie mam jeszcze jedną bardzo podobną torbę więc mam nadzieję, że wtedy wszystko dokładnie opiszę ;-)
A co do torby to zdecydowałam się na skórzane paski i ... podszewkę w sówki. A co! Jak torba sowia to sowia :-)



Ściskam,
Sylwia



6 komentarzy:

  1. Sowia na 100% i śliczna do tego : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacją i zadbalas o każdy detal a podszewka w sowy mnie powalila :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boska!;) a podszewka dobrana doskonale:P perfekcjonistka w każdym calu;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!