niedziela, 22 maja 2016

Ośmiorniczki dla wcześniaków


Na akcję OŚMIORNICZKI DLA WCZEŚNIAKÓW trafiłam zupełnym przypadkiem przeglądając posty publikowane przez znajomych na FB. 
Sama jestem mamą maluchów urodzonych przedwcześnie. Więc temat jest mi bardzo bliski. Zaczęłam się wczytywać i poznałam historię akcji, która początek swój miała w Danii. Teraz bierze w niej udział już kilka europejskich państw. W tym Polska.

Jaki jest cel akcji?
Pomoc najmniejszym, czyli wcześniakom w ich pierwszych chwilach życia.

Dlaczego ośmiorniczki?
Ponieważ mają macki :-) To one swoim kształtem przypominają pępowinę z brzucha mamy, jedyną "zabawkę", jaką znają maluszki. 

Jak włączyć się do akcji?
Jeśli potrafisz szydełkować dołącz do grupy na FB:

Nie potrafisz dziergać, też możesz pomóc!


Wspierając finansowohttps://zrzutka.pl/2d49jt




Więcej o akcji znajdziecie tu:
Dania:
Polska:

Dołączyć można w każdej chwili! Przyda się każda pomoc! 

Jedna ośmiorniczka to jeden szczęśliwszy wcześniak!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!