piątek, 26 sierpnia 2016

Jesiennie - Simple Shawl

Witajcie po dłuższej przerwie!

Urlop wakacyjny dopiero przede mną, a tu taki jesienny wpis. No cóż tak się czasem w życiu układa.
Ale ja nie narzekam. O nie! Wręcz przeciwnie, już nie mogę się doczekać zapachu polskiego wrześniowego morza...
No już wracam do tematu. Otóż skończyłam kolejny wzór - tym razem rozpisałam wzór na prostą chustę z wykorzystaniem pęczków. Inna moja ozdoba szyi z wykorzystaniem pęczków to oczywiście czarny - opisany tutaj




Bardzo lubię pęczki, przede wszystkim za to, że w tak prosty sposób nadają robootce lekkości i wdzięku :)
Simple Shawl with Puff Stitch - to wzór, z którym poradzą sobie początkujący szydełkowicze, zawiera zarówno opis jak i schemat graficzny. Dostępny jest tylko w angielskiej wersji językowej.


Szczegóły techniczne:
stopień trudności łatwy
zużycie włóczki około 100 g
szydełko 3,75 mm
wymiary 160 cm/ 22 cm
sploty specjalne pęczki czyli puff stitch - wzór zawiera opis i zdjęcia jak zrobić taki splot

Wzór dostępny jest w moich butikach ravelry  etsy


Ściskam wakacyjnie,
Sylwia


1 komentarz:

  1. Piękne;) w mój gust trafia szczególnie ta czarna;) i chyba wcale nie jest za wcześnie, jesień już czuć w powietrzu;PP Pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!